نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم

درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم تجربی را در این پست که توسط انتشارات کلک معلم تالیف شده است برا برای دانلود قرار می دهیم . درسنامه و تست فصل سوم زیست دهم شامل درسنامه ای جامع و کنکوری از مطالب فصل تبادلات گازی زیست دهم می باشد که تمام نکات مهم و کنکوری و ترکیبی و مفهومی به صورت کامل توضیح داده همچنین نکات مهم کنکور تصاویر کتاب درسی به طور کامل تفسیر و آموزش داده شده است  . جزوه فصل 3 زیست دهم شامل درسنامه و سوالات تستی از فصل سه زیست دهم می باشد در بخش پایانی جزوه فصل سوم زیست دهم سوالات تستی تالیفی و سراسری سال های اخیر رشته ی تجربی به طور کامل قرار داده شده است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر داوطلب رشته ی تجربی به آن باید دقت نماید این است که کتاب های کمک آموزشی مکمل و در کنار کتاب درسی می باشد و نباید از مطالعه کتاب درسی غافل شد زیرا منبع اصلی طرح سوالات کنکور کتاب درسی می باشد . جهت دانلود کتاب زیست دهم و همچنین آگاهی از بهترین منابع تست زیست دهم وبهترین منابع کمک درسی پایه دهم تجربی به پست مربوط به آنها مراجعه نماید .



:: برچسب‌ها: تست زیست دهم , تست فصل سوم زیست دهم , آموزش فصل سوم زیست دهم ,درسنامه فصل سوم زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم

درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم از انتشارات کلک معلم تالیف استاد عباس امیدوار جهت دانلود و مطالعه دانش آموزان سال یازدهم رشته ریاضی  قرار داده شد .درسنامه و تست فصل اول حسابان یازدهم شامل توضیحات جامع  و کامل در مورد فصل اول حسابان یازدهم است که هم دانش اموزان یازدهم و هم داوطلبین کنکور ریاضی میتوانند از آن جهت مطالعه حسابان یازدهم استفاده نمایند . ویژگی های جزوه فصل اول حسابان یازدهم ریاضی توسط انتشارات کلک معلم ساجدی منتشر شده است شامل توضیحات کامل در هر درسنامه این فصل می باشد که توضیحات کنکوری به همراه نکات مهم توضیح داده شده است و سپس سوالات تست در هر بخش ارائه شده است و درسنامه ای بسیار عالی را در اختیار دانش اموزان قرار می دهد . در انتهای هر جزوه فصل 1 حسابان یازدهم سوالات تست  تالیفی و سراسری مربوط به آن بخش نیز قرار گرفته است و به صورت کلی جزوه کامل از فصل یک حسابان یازدهم را در اختیار دانش آموزان و کنکوریها قرار میدهد . این جزوه علاوه بر توضیحات شامل سوالات تستی جامع از فصل اول حسابان سال یازدهم است . 



:: برچسب‌ها: آموزش فصل اول حسابان یازدهم , تست فصل اول حسابان یازدهم , جزوه حسابان یازدهم ,درسنامه حسابان یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم که توسط استا آقا محمدی تالیف شده است در این بخش آماده ی دانلود می باشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم شامل توضیحات جامع و خلاصه شده از مطالب و توضیحات داده شده در فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان  کتاب زیست دهم تجربی میباشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم تجربی علاوه بر آن که متون و تصویر های فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان را به طور جامع مورد موشکافی و تحلیل قرار داده است توضیحات فصل هفتم زیست دهم را با سایر فصل ها نیر ترکیب نموده است و سعی شده است جزوه ای کنکوری و جامع را برای دانش اموزان دهم تجربی فراهم نماید . در جزوه فصل 7 زیست دهم شکلهای موجود در آن به کاملا شرح داده شده است  برای دانلود جزوه های کنکور سایر فصل های زیست شناسی سال دهم رشته ی تجربی می توانید به بخش جزوه های کنکوری در سایت همکلاسی مراجعه کنید و منابع مورد نیاز خود برای مطالعه را دانلود نمایید . 



:: برچسب‌ها: فصل 7 زیست دهم , درسنامه فصل هفتم زیست دهم , درسنامه فصل هفت زیست دهم , فصل هفت زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل ششم زیست دهم که توسط استاد آقا محمدی تهیه و  تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم تجربی در این پست در بخش جزوه های کنکور زیست دهم قرار گرفت . جزوه فصل شش زیست دهم شامل درسنامه ای کامل و خلاصه از مطالب از فصل یاخته تا گیاه می باشد که به طور جامع تمام مطالب را در بر می گیرد و جزوه ای جامع از توضیحات فصل 6 زیست دهم را شامل میشود . درسنامه فصل شش زیست دهم علاوه بر آن که مطالب فصل از یاخته تا گیاه را به طور جامع شرح میدهد توضیحات فصل شش زیست دهم را با کتاب های زیست سال بالاتر که مرتبط است نیز ترکیب نموده است و سعی نموده است جزوه ای جامع را برای دانش اموزان مهیا کند که در هر زمان بتوانندبا مراجعه به آن مطالب خوانده شده را سریعا مرور نمایند  . در جزوه خلاصه فصل شش زیست دهم تصاویر موجود در فصل از یاخته تا گیاه زیست دهم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است . جهت دریافت سوالات تست و امتحان فصل 6 زیست سال دهم به بخش های مربوطه در سایت همکلاسی مراجعه کنید . 



:: برچسب‌ها: فصل 6 زیست دهم , فصل شش زیست دهم , درسنامه فصل شش زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم تجربی که توسط استاد اقامحمدی تالیف و اماده گردیده است را برای دانش اموزان دهم و کنکور جهت دانلود قرار میگیرد . جزوه خلاصه فصل پنجم زیست دهم بصورت خلاصه ای کامل مطالب فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد را دربر میگیرد و نکات مهم و کنکوری فصل پنج زیست دهم را توضیح میدهد . از نکات مهم این جزوه خلاصه بودن آن است که با مطالعه ی آن میتوانید به سرعت مطالب خواننده شده را مرور نمایید و در هر دوره ی مطالعاتی درسنامه های فصل پنج زیست دهم را دوره نمایید . در جزوه فصل 5 زیست دهم تصاویر موجود در فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد که فصل پنجم از کتاب زیست دهم می باشد رابه طور کامل شرح داده شده است و نکات مهمی که احتمال دارد در امتحان و در کنکور سراسری مورد سوال واقع گردد به طور کامل توضیح داده شده است . خلاصه فصل پنج زیست شناسی سال دهم بصورت درسنامه ای می باشد  .



:: برچسب‌ها: درسنامه فصل پنج زیست دهم , جزوه فصل پنجم زیست دهم , فصل پنج زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

در مورد جزوه فصل اول هندسه دهم

جزوه فصل اول هندسه دهم تالیف استاد استواری ویژه ی دانش آموزان رشته ی ریاضی پایه ی دهم در این بخش آماده گردیده است . جزوه فصل اول هندسه دهم هر بخش های درسنامه و تمرینات مربوط به فصل اول هندسه دهم تالیف شده است . درجزوه فصل اول هندسه دهم  که شامل آموزش ترسیم های هندسی و استدلال می باشد نکات مهم و آموزشی آن به طور کامل توضیح داده شده است و در انتهای هر بخش نمونه سوالات تمرینی برای یادگیری کامل مطالب ارائه شده است و همچنین نمونه سوالات حل نشده نیز برای محک دانش اموزان از سطح آموخته های خود نیز قرار داده شده است .  جهت دریافت سایر جزوه های هندسه دهم و سایر دروس رشته ی ریاضی سال دهم می توانید به بخش جزوه های کنکوری سایت مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: درسنامه فصل اول هندسه دهم , هندسه دهم , جزوه هندسه دهم , آموزش فصل اول هندسه دهم , فصل اول هندسه دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات ترجمه درس چهارم عربی یازدهم

ترجمه درس چهارم عربی یازدهم ویژه ی رشته ی ریاضی و تجربی در این پست برای دانلود دانش آموزان سال یازدهم اماده گشته است . جزوه ی ترجمه درس چهارم عربی یازدهم شامل ترجمه متن درس چهارم عربی یازدهم می باشد . جهت دانلودقواعد درس چهارم عربی یازدهم و جزوه جامع عربی یازدهم ریاضی و تجربی به پست های مربوطه در بخش جزوه های کنکوری عربی سایت مراجعه کنید . در این پست ترجمه بصورت متن در این پست و در بخش توضیحات قرار گرفته و هم می توانید بصورت فایل در انتهای پست درسنامه معنی و ترجمه درس چهارم عربی یازدهم را دانلود کنید .



:: برچسب‌ها: ترجمه درس چهارم عربی یازدهم , ترجمه متن درس چهارم عربی یازدهم , ترجمه درس چهارم عربی یازدهم تجربی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره ترجمه درس سوم عربی یازدهم

ترجمه درس سوم عربی یازدهم ویژه ی رشته ی ریاضی و تجربی در این پست جهت دانلود دانش اموزان سال یازدهم آماده شده است . جزوه ی ترجمه درس سوم عربی یازدهم شامل ترجمه متن درس سوم عربی یازدهم می باشد . جهت دریافت قواعد درس سوم عربی یازدهم و جزوه جامع عربی یازدهم ریاضی و تجربی به پست های مربوطه در بخش جزوه های کنکوری عربی سایت مراجعه کنید . در این پست ترجمه هم بصورت متن در این پست و در بخش توضیحات قرار گرفته و هم میتوانید بصورت فایل در انتهای پست درسنامه معنی و ترجمه درس سوم عربی یازدهم را دانلود کنید .



:: برچسب‌ها: ترجمه درس سوم عربی یازدهم , ترجمه درس سوم عربی یازدهم تجربی , معنی درس اول عربی یازدهم تجربی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره ترجمه درس اول عربی یازدهم

ترجمه درس اول عربی یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی در این پست جهت دانلود دانش اموزان یازدهم آماده گردیده است . جزوه ترجمه درس اول عربی یازدهم شامل ترجمه متن درس اول عربی یازدهم می باشد . جهت دریافت قواعد درس اول عربی یازدهم و جزوه جامع عربی یازدهم تجربی و ریاضی به پست های مربوطه در بخش جزوه های کنکوری عربی مراجعه کنید . در این پست معنی هم بصورت متن در این پست قرار گرفته و هم میتوانید بصورت فایل در انتهای پست درسنامه معنی و ترجمه درس اول عربی یازدهم را دانلود کنید .



:: برچسب‌ها: ترجمه درس اول عربی یازدهم , ترجمه درس اول عربی یازدهم تجربی , ترجمه عربی یازدهم , عربی یازدهم تجربی , عربی یازدهم , معنی درس اول عربی یازدهم تجربی , ترجمه درس یک عربی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه فصل پنجم ریاضی دهم

جزوه فصل پنجم ریاضی دهم که در این پست جهت دانلود آماده شده است تالیف استاد صمدی می باشد که شامل درس نامه کامل فصل پنجم ریاضی دهم که آموزش فصل پنجم ریاضی دهم تجربی و هم ریاضی را به طور کامل پوشش میدهد . گاها مشاهده میگردد که در بین داوطلبان کنکور رشته ی تجربی به درس ریاضی اهمیت کمی داده می شود این در حالی است درس ریاضی می تواند در رتبه داوطلب کنکور تجربی بسیار مهم می باشد . هر ساله تعداد زیادی از داوطلبین کنکور سراسری تجربی از اختصاص وقت به درس ریاضی تجربی که درس بسیار مهمی می باشد صرفه نظر می کنند و دانش آموزان موفق باید شرایط قبولی را در نظر بگیرند و مطالعه تمام درس را در دستور کار خود داشته باشند.



:: برچسب‌ها: فصل پنجم ریاضی دهم , درسنامه فصل پنجم ریاضی دهم , جزوه فصل پنج ریاضی دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه فصل ششم ریاضی دهم

جزوه دانلودی پست امروز جزوه فصل ششم ریاضی دهم است که تالیف استاد هاشمی می باشد و شامل درسنامه بسیار کامل در مورد مطالب فصل شش ریاضی دهم می باشد و آموزش فصل ششم ریاضی دهم تجربی و هم ریاضی را به طور پوشش میدهد  . هر ساله تعدادی از داوطلبین کنکور سراسری تجربی از گذاشتن وقت برای درس ریاضی تجربی که درس بسیار مهمی می باشد صرفه نظر میکنند و دانش آموزان موفق باید با توجه به شرایط زمانی خوبی که در اختیار دارند تمام دروس را مطالعه نمایند .فصل شش ریاضی دهم رشته ی ریاضی و تجربی شامل شمارش ، جایگشت و ترکیب می باشد و مطالعه کامل این فصل به تمام دانش اموزان توصیه می شود .



:: برچسب‌ها: جزوه فصل شش ریاضی دهم , جزوه ریاضی دهم تجربی , فصل شش ریاضی دهم , درسنامه فصل ششم ریاضی دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره ترجمه درس دوم عربی یازدهم

ترجمه درس دوم عربی یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی در این پست جهت دانلود دانش اموزان سال یازدهم آماده شده است . جزوه ترجمه درس دوم عربی یازدهم شامل ترجمه متن درس دوم عربی یازدهم می باشد . جهت دریافت قواعد درس دوم عربی یازدهم و جزوه جامع عربی یازدهم تجربی و ریاضی به پست های مربوطه در بخش جزوه های کنکوری عربی مراجعه کنید . در این پست ترجمه هم بصورت متن در این پست قرار گرفته و هم میتوانید بصورت فایل در انتهای پست درسنامه معنی و ترجمه درس دوم عربی یازدهم را دانلود کنید .



:: برچسب‌ها: ترجمه درس دوم عربی یازدهم , ترجمه درس دوم عربی یازدهم تجربی , معنی درس دوم عربی یازدهم , معنی درس دوم عربی یازدهم تجربی , درس دوم عربی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره ترجمه درس دوم عربی یازدهم

ترجمه درس دوم عربی یازدهم رشته ی ریاضی و تجربی در این پست جهت دانلود دانش اموزان سال یازدهم آماده شده است . جزوه ترجمه درس دوم عربی یازدهم شامل ترجمه متن درس دوم عربی یازدهم می باشد . جهت دریافت قواعد درس دوم عربی یازدهم و جزوه جامع عربی یازدهم تجربی و ریاضی به پست های مربوطه در بخش جزوه های کنکوری عربی مراجعه کنید . در این پست ترجمه هم بصورت متن در این پست قرار گرفته و هم میتوانید بصورت فایل در انتهای پست درسنامه معنی و ترجمه درس دوم عربی یازدهم را دانلود کنید .



:: برچسب‌ها: ترجمه درس دوم عربی یازدهم , ترجمه درس دوم عربی یازدهم تجربی , معنی درس دوم عربی یازدهم , معنی درس دوم عربی یازدهم تجربی , درس دوم عربی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات درسنامه فصل اول شیمی یازدهم

درسنامه فصل اول شیمی یازدهم  توسط استاد اوحانیان برای دانش آموزان سال یازدهم ریاضی و تجربی تالیف شده است .درسنامه فصل اول شیمی یازدهم که در کتاب شیمی یازدهم با عنوان قدر هدایای زمینی را بدانیم جای گرفته است شامل جزوه ای کامل از مطالب ارائه شده در فصل اول شیمی یازدهم می باشد که برای دانش اموزان و کنکوری ها آماده شده است . در جزوه فصل اول شیمی یازدهم توضیحات مفصل فصل 1 شیمی یازدهم داده شده است و نکات مهم کنکوری به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته شده است . جزوه فصل اول شیمی یازدهم سبک کاملا کنکوری را رعایت نموده است و درسنامه کامل از مطالب شیمی یازدهم را ارائه نموده است . جزوه فصل اول شیمی یازدهم بصورت دست نویس می باشد و توضیحات کنکوری و مهم را در هر بخش از توضیحات فصل اول کتاب شیمی یازدهم برای داوطلبان ارائه نموده است .



:: برچسب‌ها: جزوه فصل اول شیمی یازدهم , جزوه شیمی یازدهم , شیمی یازدهم , دانلود جزوه شیمی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل هفتم ریاضی دهم

جزوه فصل هفتم ریاضی دهم که شامل درسنامه و تست و تمرین می باشد کاری از استاد حبیب هاشمی جهت دانلود دانش اموزان سال دهم ریاضی و تجربی آماده گردیده است . درسنامه فصل هفتم ریاضی دهم شامل توضیحات بسیار مفصل و کامل در مورد مطالب مطرح شده در فصل آمار و احتمال ریاضی دهم می باشد که به همراه مثال های حلی و متنوع برای دانش آموزان دهم تجربی و ریاضی آماده گردیده است . فصل احتمال دهم یکی از فصل های مهم کتاب ریاضی دهم می باشد که هم در سال های بالاتر و هم در کنکوری سراسری بسیار پر اهمیت است و دانش اموزان باید در سال دهم این فصل را به طور کامل مطالعه نمایند  . برای دریافت و مطالعه بهترین منابع کمک درسی سال دهم به پست های مشاوره ای مربوطه مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: جزوه احتمال دهم , جزوه فصل هفتم ریاضی دهم , جزوه احتمال ریاضی دهم , فصل هفت ریاضی دهم , فصل هفتم ریاضی دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره بارم بندی دروس پایه دهم

یکی از نکات بسیار مهم که باید دانش آموزان سال دهم متوسطه از آن باید اطلاع داشته باشند بارم بندی دروس اختصاصی و عمومی تمام درس های رشته های تجربی و ریاضی و انسانی در نوبت اول و نوبت دوم ، دی ماه و خرداد می باشد . آگاهی کامل از بارم نمرات اختصاص داده شده به هر فصل از کتاب درسی در امتحانات دی و امتحانات خرداد ماه باعث می شود که دانش اموز از میزان اهمیت فصل های مختلف در امتحان نهایی آگاه شود و با توجه به تعداد نمراتی که برای هر فصل اختصاص داده شده است تایم مطالعاتی خود را تنظیم نماید . شما می توانید فایل مربوط به بارم بندی درس های عمومی و اختصاصی در رشته های ریاضی و انسانی و تجربی پایه دهم در این بخش دانلود نمایید . این فایل شامل بارم بندی تمام دروس رشته های مختلف در سال تحصیلی 96 - 97 می باشد . جهت دریافت نمونه سوال دهم ریاضی و نمونه سوال دهم تجربی و نمونه سوال دهم انسانی به بخش امتحانات مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: بارم بندی دهم تجربی , بارم بندی دهم ریاضی , بارم بندی دهم انسانی , بارم بندی دروس پایه دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره بارم بندی دروس پایه یازدهم

اطلاع از بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی تمامی دروس رشته های ریاضی و تجربی در نوبت اول و دوم (دی و خرداد ) یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که نیاز است هر دانش اموز سال یازدهم از آن مطالع باشد . در این بخش فایل کامل مربوط به بارم بندی دروس امتحانی سال یازدهم در بخش دانلود پایین پست جهت دریافت دانش اموزان یازدهم قرار می دهیم که با مراجعه به آن می توانید فایل مورد نظر را دریافت نمایید . در ادامه توضیحات کوتاهی در مورد بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی در هر رشته خواهیم داشت . این بارم بندی ویژه ی سال تحصیلی 96-97 می باشد 



:: برچسب‌ها: بارم بندی پایه یازدهم تجربی , بارم بندی پایه یازدهم ریاضی , بارم بندی پایه یازدهم انسانی , بارم بندی پایه یازدهم , بارم بندی سال یازدهم , بارم بندی دروس یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره فهرست حذفیات کنکور سراسری 97

فهرست حذفیات سوالات کنکور سراسری 97 در دروس عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی و تجربی و انسانی توسط هفته نامه پیک سنجش ( سازمان سنجش ) منتشر شد . در این لیست ابتدا فهرست دروس عمومی حذف شده و سپس فهرست دروس اختصاصی هر یک از رشته ها به تفکیک درس اعلام شده است که میتوانید آن را مشاهده و دانلود نمایید . به داوطلبان کنکور 97 توصیه می شود پست های فهرست منابع کنکور سراسری 97 و ثبت نام کنکور سراسری 97 را نیز مطالعه نمایند .



:: برچسب‌ها: حذفیات کنکور 97 تجربی , حذفیات کنکور 97 سازمان سنجش , حذفیات کنکور 97 انسانی , حذفیات کنکور 97 , حذفیات کنکور 97 ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره روش افزایش تراز آزمون

یکی از مشکلات اساسی بیشتر دانش اموزانی که در ازمون ها ازمایشی مانند قلم چی ( کانون ) ، گزینه دو ،سنجش و گاج شرکت می کنند عدم افزایش تراز است . بیشتر دانش اموزان شکایت می کنند و می گویند با اینکه در فرصت تعیین شده برای ازمون به اندازه کافی مطالعه کردم ولی ترازم افزایش نداشت و همین مشکل باعث می شود بسیاری از دانش اموزان در نیمه راه از درس خواندن خسته شوند و یا دیگر در ازمون ها شرکت نکنند .

هدف ما در این مقاله ارائه ی یک سری راهکار های کابردی و همچنین توضیح و برطرف کردن یک سری نقص ها مطالعاتی دانش اموزان برای افزایش تراز می باشد بعضی از این راهکار ها ساده بوده و سریع تر جواب می دهد اما بعضی دیگر پیچیده هستند و باید به مرور زمان بهبود یابند تا نتیجه ی خود را نشان دهند انشا الله با خواندن دقیق این مقاله همه ی دانش اموزان افزاش تراز خوبی در ازمون ها داشته باشند .



:: برچسب‌ها: نحوه افزایش تراز آزمون , افزایش تراز آزمون , افزایش تراز کانون , روش افزایش تراز ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره بهترین منابع و کتاب های تست زیست یازدهم

با توجه به اینکه کتاب های سال یازدهم تالیف جدید هستند بسیار ضروری است که دانش اموزان یازدهم تجربی بهترین منابع کمک درسی ، تست و درسنامه را در درس زیست شناسی تهیه کنند تا به قبولی خود در رشته ی دلخواه برسند . همان گونه که می دانید درس زیست شناسی در بین دروس اختصاصی کنکور تجربی دارای بالاترین ضریب می باشد و باید دانش اموزان و داوطلبان بهترین منابع برای برای مطالعه درس زیست شناسی تهیه کنند و بهترین کتاب تست زیست یازدهم و بهترین منبع و کتاب زیست یازدهم که در بازار موجود است را برای مطالعه انتخاب نمایند . همچنین می توانید به پست بهترین منابع کمک درسی یازدهم جهت آشنایی با سایر مطالب می توانید مراجعه کنید . در این پست ما به تحلیل کتاب های زیست شناسی سال یازدهم انتشارات مختلف میپردازیم و نکات هر یک را مورد بررسی قرار خواهیم داد . ذکر این نکته در این جا بسیار حائز اهمیت است که مطالعه متن کتاب درسی زیست یازدهم باید در اولویت قرار بگیرد .



:: برچسب‌ها: بهترین کتاب تست زیست یازدهم , بهترین کتاب زیست یازدهم , کتاب تست زیست یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

با توجه به اهمیت انتخاب منابع کمک درسی و تست مناسب برای درس زیست سال دهم در این مقالعه به معرفی بهترین منابع زیست سال دهم در هر دو بخش درسنامه و توضیحات و تست می پردازیم . درس زیست شناسی مهمترین درس در رشته ی تجربی می باشد که بالاترین ضریب را دربین دروس اختصاصی دارد جهت اصلاع از ضرایب دروس اختصاصی تجربی به پست مربوطه مراجعه کنید . تعداد سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری پنجاه سوال می باشد و در کنکور سالیان اخیر سوالات این درس به صورت مفهومی و ترکیبی مطرح می گردد و بسیار مهم می باشد که دانش آموزان دهم و کنکوری باید منابعی کمک درسی و تستی را تهیه نمایند که علاوه بر درسنامه های جامع و کامل ، سوالات تست مطابق با کنکور سراسری را نیز شامل شود . در ادامه به بررسی کتاب های کمک درسی منتشر شده سال دهم تجربی در درس زیست شناسی انتشارات مختلف خواهیم پرداخت . در این پست بهترین کتاب تست زیست دهم و بهترین کتاب زیست دهم و کمک درسی زیست دهم را مورد بررسی قرار می دهیم همچنین به پست بهترین منابع کمک درسی دهم نیز مراجعه کنید . نکته ی بسیار مهم که باید همه ی دانش آموزان به آن دقت نمایند این است مطالعه کتاب درسی زیست دهم اولین و مهم ترین مرحله در موفقیت به پاسخ گویی به سوالات تستی درس زیست شناسی است بنابراین قبل از مطالعه هر کتاب کمک درسی ابتدا متن کتاب درسی زیست دهم را به طور کامل به همراه تصاویر ان مطالعه نمایید .



:: برچسب‌ها: بهترین کتاب تست زیست دهم , بهترین کتاب زیست دهم , کتاب تست زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم

جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم ریاضی که توسط استاد بابالویان تهیه و تالیف شده است را جهت دانلود در پست  امروز قرار داده می شود . جزوه فصل اول آمار و احتمال یازدهم شامل درسنامه ی کامل از مطالب فصل اول احتمال یازدهم می باشد و درسنامه فصل اول احتمال یازدهم مطالب را به طور کامل پوشش داده است  سعی کرده است تا تمام مباحث مطرح  شده درفصل اول امار و احتمال یازدهم را با تمام نکات مهم مربوطه توضیح دهد . جزوه فصل اول احتمال یازدهم شامل درسنامه و توضیحات مفصل در مورد فصل اول کتاب آمار و احتمال یازدهم می باشد . در کنار مطالعه هر درسنامه انجام تمرین تست و حل سوالات تشریحی نیز مهم می باشد از جمله سوال امتحان آمار و احتمال یازدهم که برای دریافت نمونه سوال یازدهم به بخش امتحانات مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: جزوه احتمال یازدهم , جزوه آمار و احتمال یازدهم ,جزوه فصل اول احتمال یازدهم , درسنامه فصل اول احتمال یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم

پست امروز راجع به جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی که توسط استاد هاشمی تالیف گشته است را برای دانلود دانش اموزان یازدهم تجربی و داوطلبین کنکور سراسری تجربی قرار می دهیم. درسنامه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی شامل درسنامه و سوالات تستی همراه با پاسخ تشریحی  تست ها می باشد . در بخش آغازین آموزش فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی در هر بخش توضیحات کامل مربوط به فصل هندسه ریاضی یازدهم تجربی ارائه شده است و سپس با حل سوالات تست مربوط به هر مطلب از جزوه فصل دو ریاضی یازدهم تجربی سعی در جهت درک کامل مطالب این فصل داشته است واین فصل یکی از فصل های مهم به شما می رود . جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم شامل درسنامه ی جامع از توضیحات فصل هندسه کتاب یازدهم تجربی می باشد . 



:: برچسب‌ها: درسنامه فصل دوم ریاضی یازدهم , فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی, ریاضی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه فصل اول هندسه یازدهم

از سری جزوه های سال یازدهم رشته ی ریاضی امروز جزوه فصل اول هندسه یازدهم ریاضی تالیف استاد بابالویان جهت دانلود قرار می دهیم . جزوه آموزش فصل اول هندسه یازدهم شامل درسنامه ای کامل از توضیحات مربوط به فصل دایره هندسه یازدهم می باشد . درسنامه فصل اول هندسه یازدهم در ابتدای هر بخش توضیحات مربوط به مطالب آن بخش را ارائه نموده است و سپس در ادامه سوال ها و تمرینات تشریحی مربوط به آن ارائه شده است و دانش اموزان یازدهم ریاضی با حل این تمرینات می توانند به آمادگی کافی برای پاسخ دادن به سوالات امتحان هندسه یازدهم برسند همچنین مطالعه آموزش فصل اول هندسه یازدهم برای کنکور نیز مطالعه می باشد . دانش اموزان سال یازدهم رشته ی ریاضی برای دریافت جزوات مخصوص رشته ی خود می توانید به بخش جزوه های کنکوری مراجعه نمایید همچنین برای دریافت نمونه سوال یازدهم و کتاب یازدهم به بخش های مربوطه در سایت مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: هندسه یازدهم , جزوه هندسه یازدهم , درسنامه فصل اول هندسه یازدهم , فصل اول هندسه یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی

جزوه جامع آموزشی ریاضی دهم ویژی تجربی و ریاضی کاری از استاد بابالویان جهت دانلود دانش اموزان دهم رشته ریاضی و تجربی قرار گرفت . درسنامه جامع ریاضی دهم شامل توضیحات کامل از مطالب فصل اول و فصل دوم ، فصل سوم ، چهارم ، فصل پنجم ، ششم و فصل هفتم می باشد و شامل توضیحات کامل از تمام فصل های کتاب ریاضی دهم می باشد . این جزوه علاوه بر آموزش کامل مطالب ریاضی دهم با ارائه ی نمونه سوالات مختلف و متعدد باعث می شود که دانش اموز در فرایند یادگیری حداکثر بهره را از مطالب ببرد و جزوه ریاضی دهم برای استفاده در امتحانات نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین برای دریافت بهترین منابع کمک درسی سال دهم به بخش مشاوره سایت مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: جزوه ریاضی دهم , جزوه جامع ریاضی دهم , جزوه فصل اول ریاضی دهم , جزوه فصل دوم ریاضی دهم , جزوه فصل سوم ریاضی دهم , جزوه فصل چهارم ریاضی دهم , جزوه فصل پنجم ریاضی دهم , جزوه فصل ششم ریاضی دهم , جزوه فصل هفتم ریاضی دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جدول برنامه زمانی آزمون های سال 97

جدول زمانی ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری و ارشد و دکترا سال 97 توسط سازمان سنجش منتشر شد

جدول برنامه زمانی آزمون های سال 97 ( سراسری ، ارشد ، دکترا )



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 , زمان برگزاری کنکور سراسری 97 ,زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره روش مطالعه فیزیک کنکور 

روش صحیح مطالعه درس فیزیک در کنکور سراسری یکی از مهم ترین عوامل موفقیت هر داوطلب کنکور می باشد که یکی از بخش های مهم در مشاوره کنکور است . درس فیزیک یکی از دروس مهم و تاثیر گذار در رشته تجربی هست  که 30 سوال را به خودش اختصاص می دهد . این درس در رشته ی ریاضی 45 سوال را به خود اختصاص می دهد . فیزیک از جمله دروسی هست که خیلی از دانش اموزان از پاسخ دادن به سوالات ان گریزان هستند و معمولا این درس را کنار میگذارند به همین دلیل اگر دانش اموزی یه درصد قابل قبول در این درس کسب کند مطمئنا رتبه بهتری هم کسب خواهد کرد هدف ما در این مقاله توضیح نحوه مطالعه و تسلط به درس فیزیک است ان شا الله که با خواندن این مقاله این درس را با انگیزه و کیفتیت بهتری بخوانید.و به درصد های دلخواهتان در این درس برسید.



:: برچسب‌ها: نحوه مطالعه فیزیک کنکور , چگونه فیزیک را 100 بزنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم

نکات کنکوری دستگاه عصبی زیست سوم به صورت درسنامه ای کامل می باشد که توسط دکتر فداکار نوشته شده است جهت دانلود و استفاده کنکوری ها در این بخش اضافه نموده ایم . در جزوه فصل دو زیست سوم که در نکات کنکوری فصل دستگاه عصبی می باشد مطالب متن بصورت کامل بررسی شده است و در هر بخش بعد از توضح نکته ی مهم و اصلی مربوط به آن به تشریح کامل آن پرداخته است توضیحات تصاویر فصل دستگاه عصبی به طور کامل ذکر شده است . همچنین در این جزوه بحث ترکیب مطالب به خوبی عایت شده است و با مطالب سایر فصول نیز ترکیب شده است  . درسنامه فصل دوم زیست سوم در مورد نکات کنکوری دستگاه عصبی توضیحات کاملی را ارائه کرده است  .



:: برچسب‌ها: نکات کنکوری زیست سوم , نکات کنکور فصل دستگاه عصبی , جزوه دستگاه عصبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

در مورد جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم

جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم تالیف استاد بابالویان برای دانلود دانش آموزان یازدهم ریاضی قرار گرفت . جزوه که در اختیار شامل قرار دارد شامل درسنامه فصل اول حسابان یازدهم و فصل دوم حسابان یازدهم و همچنین فصل سوم حسابان یازدهم می باشد . درسنامه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم در دو بخش تنظیم شده است که شامل توضیحات مفصل در مورد فصل جبر و معادله و فصل تابع و فصل توابع نمایی و لگاریتمی حسابان یازدهم می باشد دانش اموزان یازدهم و داوطلبان کنکور ریاضی می توانند از آن استفاده کنند . از ویژگی های جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم ریاضی می توان به درسنامه های کامل آن در هر بخش اشاره نمود و شامل سوالات تمرینی متعدد برای یادگیری کامل آن می باشد . این جزوه قابل استفاده برای امتحان حسابان یازدهم نیز می باشد .



:: برچسب‌ها: جزوه فصل اول حسابان یازدهم ,جزوه فصل دوم حسابان یازدهم , جزوه فصل سوم حسابان یازدهم ,درسنامه فصل اول حسابان یازدهم , درسنامه فصل دوم حسابان یازدهم , درسنامه فصل سوم حسابان یازدهم , فصل اول حسابان یازدهم, فصل دوم حسابان یازدهم, فصل سوم حسابان یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل سوم شیمی یازدهم

جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که توسط استاد شرفیان تالیف شده است را میتوانید جهت دانلود در ادامه دریافت کنید . جزوه فصل سوم شیمی یازدهم که شامل درسنامه کاملی می باشد در کتاب شیمی یازدهم تجربی و ریاضی با عنوان پوشاك ، نیازی پایان ناپذیر قرار گرفته است و در ادامه توضیحات این بخش در مورد  مهم بودن این فصل به طور کامل توضیح خواهیم داد . جزوه شیمی یازدهم فصل سه شامل درسنامه ای امتحانی و کنکوری در مورد مطالب ارائه شده در فصل سوم شیمی یازدهم می باشد و آموزش فصل سوم شیمی یازدهم را به طور جامع شامل می شود . در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم تجربی و ریاضی در سه بخش درسنامه که شامل توضیحات کامل از بخش کتاب و تست و نمونه سوال شیمی یازدهم می باشد . 

 



:: برچسب‌ها: درسنامه فصل سوم شیمی یازدهم, فصل سوم شیمی یازدهم , آموزش فصل سوم شیمی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره نکات شکل های فصل حواس زیست سوم

در این بخش جزوه نکات شکل های فصل حواس زیست سوم استاد میرطاهری را برای داوطلبان کنکوری قرار داده ایم. درسنامه فصل سوم زیست سوم که توسط آقای سهند میر طاهری تهیه و تالیف شده است به بررسی اختصاصی نکات کنکوری شکل هایفصل 3 زیست سوم پرداخته است . فصل سه زیست سوم دارای شکل های بسیار مهمی می باشد که احتمال طرح سوال از هر کدام یک در کنکور تجربی وجود دارد از این رو جزوه ای در اختیار شما قرار گرفته است به توضیح تک تک تصاویر فصل حواس زیست سوم پرداخته است و نکات مهم و کنکوری تصاویر این فصل را به طور کامل توضیح داده است . جزوه فصل حواس زیست سوم به شیوه ی و روش سوالات زیست در کنکور سراسری اماده شده و می تواند نیاز داوطلب را در پاسخ به سوالات فصل سوم زیست سه برطرف نماید .



:: برچسب‌ها: جزوه کنکوری زیست سوم , جزوه فصل حواس زیست سوم ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه سینتیک شیمی پیش دانشگاهی

جزوه سینتیک شیمی پیش دانشگاهی که توسط استاد جواد ملک زاده اماده و تالیف شده است پس ازمطالعه توضیحات این بخش دانلود کنید . درسنامه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی شامل توضیحات و تست های تالیفی و سراسری می باشد که برای شما آماده شده است . در جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی توضیحات کاملی راجع به مطالب فصل سینتیک شیمی پیش دانشگاهی ارائه گردیده است . مطالب جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی شامل آموزش مفهومی و ترکیبی مطالب فصل سینتیک همراه با طبقه بندی های مناسب جهت یادگیری بهتر مطالب این فصل ، شرح مطالب متن کتاب درسی با متنی ساده و روان ، آموزش مطالب فصل اول شیمی پیش دانشگاهی همراه با تصویر های مربوطه برای یادگیری کامل تمامی تصاویر کتاب شیمی پیش ، ارائه ی نکات کنکوری مهم در هر بخش برای پاسخ گویی به سوالات کنکور ، ارائه ی توضیحات کوتاه در هر بخش ، تست های تألیفی و سراسری و به همراه پاسخ تشریحی آن . به طور کلی جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی سعی نموده است تا نیاز داوطلب را در داشتن یک درسنامه کامل برطرف نماید . 



:: برچسب‌ها: جزوه فصل اول شیمی پیش , جزوه سینتیک کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل گوارش زیست دوم

جزوه خلاصه فصل گوارش زیست دوم که توسط استاد علی کرامت تالیف و نوشته شده است را جهت دانلود داوطلبین کنکور تجربی 97 قرار می دهیم . درسنامه فصل گوارش زیست دوم که در اختیار شما قرار دارد با تایف و فشرده سازی کامل مطالب جزوه ای را آماده نموده است که هم مخصوص مرور و مطالعه در ایام آمادگی برای کنکور سراسری تجربی می باشد و هم اینکه یکی از بهترین جزوات برای ایام جمع بندی کنکور می باشد . در جزوه خلاصه فصل گوارش زیست دوم دبیرستان روش ترکیب مطالب رعایت شده درسنامه ای کامل به صورت مفهومی و کنکوری آماده شده است و سعی شده نکات را به گونه ای توضیح داده شود که به راحتی برای کنکوری ها قابل درک باشد و ذهن تثبیت شود . 



:: برچسب‌ها: جزوه خلاصه فصل گوارش , جزوه جمع بندی زیست دوم فصل گوارش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه خلاصه فصل گردش مواد زیست دوم

جزوه خلاصه فصل گردش مواد زیست دوم تالیف استاد کرامت در این این بخش جهت دانلود دانش اموزان و کنکوری ها آماده گردیده است . جزوه فصل گردش مواد زیست دوم شامل خلاصه بسیار کامل از درسنامه های فصل شش زیست دوم دبیرستان می باشد که جزوه کامل را برای داوطلبان مهیا نموده است . جزوه خلاصه فصل شش زیست دوم از دو جهت قابل استفاده است یک در طول سال تحصیلی می توان با مراجعه به آن مطالب فصل قلب و گردش خون را به سرعت مرور کرد و هم اینکه از جزوه خلاصه گردش مواد در زمان جمع بندی مطالب کنکور سراسری نیز می توان استفاده نمود . بنابراین به همه ی دانش اموزان توصیه میگردد مطالب این جزوه را به طور کامل مطالعه کنند . جزوه کنکوری فصل شش زیست دوم شامل درسنامه ای حرفه ای از فصل گردش مواد زیست دوم تجربی است که در هر بخش توضیحات کامل ارائه شده است . از نکات مثبت درسنامه فصل گردش مواد توضیحات خلاصه آن می باشد که آن را برای جمع بندی مطالب این فصل بسیار مناسب کرده است .



:: برچسب‌ها: جزوه جمع بندی فصل گردش مواد , جزوه خلاصه زیست دوم فصل شش ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل سوم زیست دوم

جزوه خلاصه فصل سوم زیست دوم تالیف استاد علی کرامت جهت دانلود و مطالعه داوطلبین کنکور رشته ی تجربی سال 97 در این پست آماده گردیده است . درسنامه فصل سوم زیست دوم که بصورت جزوه ای خلاصه و کامل نوشته شده است که هم در دوران مطالعه کنکور و هم دوران جمع بندی می توان از آن استفاده کرد شامل توضیحات کنکوری و مفهومی در مورد فصل سفری به دنیای جانداران می باشد که مطالب را بصورت کامل بیان نموده است . جزوه خلاصه فصل سوم زیست دوم دبیرستان تمام نکات مهم این فصل که احتمال مطرح شدن آنها در کنکور سراسری وجود دارد را در دو صفحه بیان نموده است و مطلبی کامل را برای داوطلبان مهیا کرده است . جهت استفاده از جزوه های کنکوری درس زیست در تمام مقاطع از جمله زیست دوم دبیرستان به  سایت کنکوری همکلاسی مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: جزوه خلاصه زیست دوم دبیرستان , جزوه جمع بندی زیست دوم فصل سه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه حسابان سوم

جزوه حسابان یازدهم که جهت دانلود قرار گرفته است شامل درسنامه فصل اول و فصل دوم و فصل سوم و فصل چهارم حسابان سوم می باشد . جزوه حسابان سوم که توسط استاد مهدی جعفری کیا تالیف شده است شامل درسنامه ای جامع در مورد مطالب فصل اول تا فصل چهارم حسابان سوم ریاضی می باشد . درسنامه کنکوری حسابان سوم شامل توضیحات کامل مطالب ارائه شده در کتاب حسابان سوم می باشد که نکات مهم و کنکوری این کتاب را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است و سوالات تست و تشریحی را برای آموزش کامل مطالب نیز ارائه کرده است .



:: برچسب‌ها: جزوه فصل اول حسابان سوم , جزوه فصل دوم حسابان سوم , جزوه فصل سوم حسابان سوم , جزوه فصل چهارم حسابان سوم , جزوه حسابان سوم ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی

جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تالیف استاد حسین زاده که شامل درسنامه و سوالات تستی تالیفی و سراسری می باشد در این بخش قرار گرفت . جزوه دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی که فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تجربی و ریاضی است جهت دانلود کنکوری ها قرار داده شده است. در درسنامه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ابتدا مفاهيم هر قسمت به صورت کنکوری توضيح داده شده و نکات مهم به طور کامل اشاره شده است و سپس سوالات تستی مورد بررسي و حل قرار گرفته است . فصل دینامیک در بین رشته ی ریاضی و تجربی به جز در یک بخش مشترک است و کنکوری های رشته ی ریاضی و تجربی می توانند از سوالات مربوط به هر کدام از کنکور سال های اخیر هم ریاضی و هم تجربی استفاده نمایند . تست فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی در جزوه فصل دینامیک فیزیک پیش به طور کامل قرار داده شده است و داوطلبین کنکور سراسری می توانند پس از مطالعه درسنامه هر قسمت از فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تست های آن بخش را حل کنند . 



:: برچسب‌ها: درسنامه دینامیک کنکور , جزوه فیزیک پیش فصل دو ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی

جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی تالیف استاد جابر عامری در پست امروز برای دانلود قرار می گیرد . جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی و کنکور بصورت یک مجموعه کامل تالیف شده است و جزوه ای کنکوری در مورد مطالب کتاب دیفرانسیل و انتگرال را در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار می دهد . درسنامه دیفرانسیل پیش دانشگاهی شامل درسنامه ی کنکوری در مورد مطالب بحث شده در تمام فصل های کتاب دیفرانسیل پیش دانشگاهی به همراه تست دیفرانسیل کنکور می باشد . جزوه جامع دیفرانسیل پیش دانشگاهی شامل درسنامه فصل صفر و فصل اول و فصل دوم و فصل سوم و فصل چهارم می باشد .



:: برچسب‌ها: جزوه فصل صفر دیفرانسیل پیش دانشگاهی , جزوه فصل اول دیفرانسیل پیش دانشگاهی , جزوه فصل دوم دیفرانسیل پیش دانشگاهی , جزوه فصل سوم دیفرانسیل پیش دانشگاهی , جزوه فصل چهارم دیفرانسیل پیش دانشگاهی , جزوه جامع دیفرانسیل پیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

درباره جزوه تمام واکنش های شیمیایی شیمی دهم و یازدهم

جزوه واکنش های شیمیایی شیمی سال دهم و یازدهم در این بخش جهت دانلود قرار گرفت . جزوه واکنش های شیمایی شیمی سال دهم و یازدهم شامل تمام واکنش های ذکر در کتاب شیمی دهم و کتاب شیمی یازدهم می باشد . در جزوه تمام واکنش های شیمیایی شیمی دهم و یازدهم در ابتدا نحوه ی معادله نویسی واکنش های شیمیایی شرح داده شده است و سپس تمام واکنش های شیمیایی شیمی دهم و شیمی یازدهم دسته بندی شده است و نکات کنکوری مربوط به هر واکنش نیز ذکر شده است



:: برچسب‌ها: واکنش های شیمی دهم , واکنش های شیمی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : همکلاسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور 98

در این پست از مشاوره کنکور در مورد نحوه صحیح برنامه ریزی کنکور 98 به طور کامل به توضیح خواهیم پرداخت . برنامه ریزی یکی از شروط اصلی درس خواندن هدف دار برای کنکور است بدون برنامه عملا درس خواندن بی نتیجه یا کم نتیجه خواهد بود و همانطور که میدانید امسال سال اخر کنکور نظام قدیم هست و  کنکور 98 با سبک و رویکردی جدید ارایه میشه که البته هنوز در مورد نحوه برگزاری کنکور 98 سوالات زیادی وجود دارد .اگر مصاحبه با رتبه های برتر کنکور رو مطالعه کرده باشید  معمولا همه ی اونا از سال سوم یا حتی زودتر خواندن هدف دار و با برنامه برای کنکور را شروع کردند . بنابراین کنکور های عزیز 98 در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی از همین امسال با برنامه ریزی درست و هدفدار خواندن رو شروع کنید و راه را برای رسیدن اهدافتون هموار کنید .

در ادامه مقاله برنامه ریزی کنکور 98 به تفسیر اصول برنامه ریزی برای شما ، توضیح گام به گام توضیح خواهیم داد



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی کنکور تجربی , برنامه ریزی کنکور , برنامه ریزی کنکور تجربی , برنامه ریزی کنکور ریاضی , برنامه ریزی کنکور انسانی , برنامه ریزی کنکور هنر , برنامه ریزی کنکور زبان , برنامه ریزی برای کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1396 | نظرات ()